piątek, 17 października 2003

Kwestia nastawienia ?

buu... znowu trzeba wstawać / nowy dzień :) niech będzie Twój, Panie

nogi bolą... / dziś piątek... Panie, łączę się z Tobą...

pociąg znowu opóźniony / jest chwila czasu - na refleksję, modlitwę, spokojną lekturę, rozmowę ze znajomym

dawny przyjaciel (?) znowu mija mnie bez słowa... jakby nie znał... / jakże ciężko musi mu być, gdy nie chce już utrzymywać żadnych dawnych znajomości... Pomóż mu, bo ja nie potrafię...

uczyć się trzeba... / może dowiem się czegoś ciekawego... będę mogła to kiedyś wykorzystać...

trzeba się wziąć do pracy :( / mogę coś zrobić !

nie chce mi się iść do Kościoła... zimno, pada... brr... / idę, bo jeszcze wciąż mogę chodzić...

późno już, trzeba się kłaść spać... tak mało dziś zrobiłam :( / Panie, dziękuję Ci za ten dzień. Pobłogosław mój spoczynek.

0 komentarze:

Prześlij komentarz