poniedziałek, 19 stycznia 2004

Za młody ?

"Pan skierował do mnie następujące słowo:
«Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię,
nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię,
prorokiem dla narodów ustanowiłem cię».
I rzekłem: «Ach, Panie Boże, przecież nie umiem mówić, bo jestem młodzieńcem!»
Pan zaś odpowiedział mi:
«Nie mów: "Jestem młodzieńcem",
gdyż pójdziesz, do kogokolwiek cię poślę,
i będziesz mówił, cokolwiek tobie polecę.
Nie lękaj się ich, bo jestem z tobą, by cię chronić» - wyrocznia Pana."
 (Jr 1,4-8)

św.Tereska od Dzieciątka Jezus
św. Stanisław Kostka
Św. Maria Goretti
św. Dominik Savio
bł. Pier Giorgio Frassati
bł. Hiacynta i Franciszek Marto

i wielu innych...


Nie można być za młodym na pragnienie świętości.
Nigdy nie jest zbyt wcześnie, by pójść za Bożym wezwaniem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz