środa, 7 stycznia 2004

Dziękuję za wszystko...

"Ty utkałeś mnie w łonie mej matki.
Dziękuję Ci, że mnie stworzyłeś tak cudownie"
 (Ps 139, 13-14)

7 stycznia
Był piątek, godzina 15.00...
Tego szczególnego dnia...
o tej szczególnej godzinie...
Bóg w swoim Miłosierdziu
obdarzył moją Rodzinę podwójnym cudem życia.
Tego dnia dał życie mnie i zachował życie mojej Mamusi.
On chciał byśmy, wbrew ludzkim prognozom, żyły.

Bóg złożył w moje ręce dar...
powołał mnie do życia z Miłości i dla Miłości...

Patrzę wstecz i dziękuję Mu
za moich kochanych Rodziców i Babcię, którzy poświęcili dla mnie swoje życie
za każdego człowieka, którego spotkałam na swojej drodze
i za każdego, którego jeszcze spotkam

za każdy Sakrament Św. i za każdy cud, który dla mnie uczynił
za każdą chwilę modlitwy i za każde Słowo do mnie wypowiedziane
za każdą łaskę od Niego otrzymaną

za każdy dzień spędzony w domu
za każdy dzień spędzony w szpitalu

za czas bycia we wspólnocie i za czas samotności
za chwile radości i za chwile bólu

za moją chorobę, która odbiła się w jakiś szczególny sposób na moim życiu,
dając mi uczestnictwo w cierpieniu Chrystusa

dziękuję za całe życie...

Boże, dziękuję Ci, że mnie stworzyłeś tak cudownie
Tobie zawierzam moje życie
J.u.T. ! :)

----

Gdy pisałam tę notkę, słuchałam jednocześnie hiszpańskiej pieśni "Cantaré de Tu Amor". Ona wspaniale wyraża to, co dziś czuję.


Por mucho tiempo busqué
una razón de vivir
en medio de mil preguntas
Tu Amor me respondió

Ahora veo la Luz
y ya no tengo temor
Tu Reino vino a mi vida
y ahora vivo para Tí

Cantaré de Tu Amor
rendiré mi corazón ante Tí
Tu serás mi pasión
y mis pasos se guiarán por Tu voz
mi Jesús y mi Rey
de Tu gran Amor cantaré.


----

Moje luźne tłumaczenie :

Przez długi czas szukałam
Sensu życia
Pośród tysiąca pytań
Twoja Miłość dała mi odpowiedź

Teraz widzę Światło
I nie lękam się
Twoje Królestwo wkroczyło w moje życie
I teraz żyję dla Ciebie

Będę śpiewać o Twojej Miłości
Składać moje serce przed Tobą
Ty będziesz moją miłością
I będę kroczyć za Twoim Głosem
Mój Jezu i mój Królu
Będę śpiewać o Twojej wielkiej Miłości.

0 komentarze:

Prześlij komentarz